Ознаке

понедељак, 27. март 2017.

Batiste šampon za suvo pranje kose





Pre godinu-dve, svi jutjuberi su
počeli da bruje o Batiste šamponima za suvo pranje. Bila sam u fazonu da je to za lenje osobe, glupost i teška hemija koju neću staviti na svoju glavu.

Kasnije, tačnije pre nekih 3 do  4 meseca, kosa je krenula ludačkom brzinom da mi se masti da sam morala da je perem svaki drugi dan. Bukvalno sam ludela! Radim i na posao ne bih išla prljave kose nikako! Imam jako dugu kosu i sve žene znaju koliko je vremena potrebno da se suši, neguje i fenira i to do 4 puta nedeljno!

Kupila sam ovaj Batiste šampon a ima ih nekoliko vrsta. Ima za brinete, plavuše i šampona raznih mirisa. Osim Batiste šampona, mnogo mi je pomogao i Loreal šampon za masnu kosu o kojem sam pisala ovde https://negovanazenaa.blogspot.rs/2017/02/u-poslednja-cetiri-meseca-kosa-mi-se.html




Koristi se tako što naprskate na kosu, nežno protrljate prstima i očešljate kosu.
Produžiće vam pranje za jedan dan.

Prilikom prvog korišćenja, ostao mi je beli trag i baš sam se iznervirala, međutim, samo lepo protrljajte i nestaće za minut.


Cena se kreće od 500-600 dinara i sadrži 200ml.


Obožavam ovaj proizvod!

 Nisam kupovala suve šampone drugih brendova, da li ste probali Batiste ili bi mi preporučili neki drugi brend?

Нема коментара:

Постави коментар