Ознаке

субота, 1. април 2017.

Šampon za brži rast kose koji stvarno deluje



Da li ste nekada poželele da vam kosa brže raste?  Da li ste našle način da dovedete vašu kosu do toga? Ako želite da saznate, nastavite da čitate!


 


Ako ste u nekom trenutku tražile na internetu "recept" za negu kosu,  sigurno ste naišle na
"Bojanin šampon."

Devojka po imenu Bojana  pre nekoliko godina, ostavila je na jednom ženskom sajtu Ana.rs  recept iz domaće radinosti i od tada mnogi ga koriste.

Recept je sledeći:


  • 750 ml šampona od koprive
  • 100 ml pantenola
  • 50 ml ricinusovog ulja
  • 30 ml kapi od koprive
  • AD kapi


Sve sastojke možete naći u apoteci. 

Šampon koji sam izabrala je od Afrodite, u njega sam sipala sve sastojke i promućkala. Svaki put kada budete uzeli šampon, videćete da su se sastojci odvojili od šampona (kao na prikazanoj slici)  pa promućkajte pre  svake upotrebe.




Rezultate sam videla posle mesec dana korišćenja. Kosa mi je manje opadala, znatno je narasla a najviše vidim po svojim bebi pramenovima, kosa mi je postala gušća tj počele su nove vlasi da izbijaju.  Najviše mi se dopala mekoća kose nakon pranja i lako raščešljavanje. Bukvalno nisam imala potrebu da koristim neko sredstvo za raščešljavanje nakon pranja.

Kada sam došla pred kraj šampona, primetila sam blagu perut i rešila da napravim malu pauzu sa ovim šamponom. Verovatno mi se koža glave zasitila.

Nakon 3 meseca od poslednjeg korišćenja ovog šampona tj posle pauze, ovih dana ću kupiti sve sastojke i napraviti novi.  U planu mi je da potrošim bocu ovog šampona, napravim pauzicu i tako sve u krug.


Od srca Vam preporučujem da probate ovaj recept, nećete se pokajati.

Javite svoja iskustva! :)

Нема коментара:

Постави коментар