Ознаке

среда, 26. април 2017.

Balea ulje za tuširanje

Balea ulje za tuširanje






U jednom od svojih postova, pisala sam Vam o Eucerin ulju za tuširanje ovde i mojim pozitivnim iskustvom o istom, ali zbog cena potražila sam zamenu.  U Dm-u sam ugledala Balea ulje za tuširanje i nisam mogla da odolim a da ne probam. Cena mu je oko 299.00 dinara i sadrži 250ml. Miris podseća malo na Eucerinovo ulje ali tekstura sasvim drugačija, nekako redja.


Sastav







Nakon tuširanja koža je meka, ne toliko hidrirana da ne bih kasnije mazala neko mleko ili losion za telo. Kod mene je to veliki MINUS jer bih  ulje za  tuširanje koristila preko leta kada je veoma toplo i izbegla grozan ocećaj na koži na +38. Prilikom tuširanja troši se malo proizvoda, peni slično skoro neprimetno isto kao i Eucerinovo ulje za tuširanje.


Sve u svemu ocena od 1 do 10 je 5 i neću više kupovati Balea ulje jer mi ne pruža osećaj hidratacije koja je meni potrebna. Probajte, nije skup proizvod, a svaka osoba je individua za sebe i možda baš Vama odgovara a ja ću se vratiti Eucerinu.

Pozdrav do narednog posta. :)

Нема коментара:

Постави коментар