Ознаке

среда, 3. мај 2017.

Bioten gel za umivanje lica

Bioten gel za čišćenje lica



Pre dve godine sam prvi put probala ovaj gel za čišćenje lica i ostala sam mu verna jer je prema mojoj koži nežan.






Osnova lepe i negovane kože lica je čišćenje lica od šminke i prljavština nekim od mnogobrojnih sredstava koja se mogu naći na policama naših drogerija. Za sebe sam odabrala Bioten Skin Moisture gel za umivanje lica. 

Zašto baš njega?

  • Bez parabena
  • Bez parafina 
  • Bez veštačkih boja
  • Bez coloranta
  • Bez sapuna
  • Cena: 210,00 din na akciji
Ovaj gel je namenjen za normalnu/kombinovanu kožu.

Proizvođač kaže: " Obogaćen prirodnim ekstratom dinje, dobijen nežnim i ekološkim metodama ekstrakcije, pomaže koži da vrati svoju prirodnu hidriranost i ujedno neguje površinske slojeve kože. Efikasno uklanja nečistoću i šminku i ne isušuje kožu." 


Upotreba: Svakodnevno nanositi na vlažnu kožu i nežno masirati, izbegavati predeo oko očiju. 
Isprati mlakom vodom. 

Moram da naglasim da je ovaj gel toliko blag da njime čistim i šminku sa očiju. 
Nikada mi nije izazvao peckanje, crvenilo ili bilo kakvu negativnu reakciju.


Nakon korišćenja koža mi nije suva i zategnuta, ne izaziva perutanje

Nakon što sam potrošila dve tubice ovog gela za ćišćenje lica, poželela sam da probam nešto novo. Kako nećete doći u iskušenje pored toliko blogera i jutjubera? :)

Koristila sam La Roche Posay, Freemen, Clarins i mnoge druge umivalice koje su dosta agresivne i o kojima ću pisati u narednim postovima.




Sastav




Pozdrav do narednog posta... :)


Нема коментара:

Постави коментар