Ознаке

уторак, 23. мај 2017.

Balea losion za telo sa braon šećerom i smokvom



Kada odem u Dm drogeriju i vidim tako slatku ambalažu proizvoda nikad  ne izađem praznih ruku.

Kako samo ta pakovanja utiču na nas i još ako je limitirano izdanje, grabimo kao je lek. :)

A tek mirisi..... mmmm :)

 Toliko su nam bitni mirisi proizvoda da se manje bavimo samim kvalitetom istih!

Danas Vam pišem  moj utisak o Balea losionu za telo sa braon šećerom i smokvom.



Proizvođač kaže:

  • Za normalnu kožu.
  • Sa hidratnom formulom za negu koja čini kožu mekanom
  • Losion se lako razmazuje i brzo upija

Moj utisak:

  • Moja koža je normalna ka suvoj, nisam zadovoljna hidratacijom koju je ovaj losion pružio mojoj koži.
  • Tačno je da koža mekana nakon što upije proizvod.
  • Losion je lagane teksture, upija brzo ali i pored lagane teksture potrebno je dosta vremena kako bi nanela proizvod tj razmazala po telu.
  • Miris smokve i braon šećera se zadržava neko vreme ali meni ovaj miris nije ništa posebno.
  • Neću više kupovati ovaj proizvod.
  • Odlično pakovanje (ima pumpicu).

Cena: 300.00 dinara
Militraža: 350 ml



Ako je vaša koža suva, zaobiđite ovaj proizvod.

Zbog lagane formule i brzog upijanja, može poslužiti za letnji period.



Nije limitirano izdanje, tako da ga još uvek možete pronaći na policama Dm drogerija.




Pozdrav do narednog posta! :)



Нема коментара:

Постави коментар