Ознаке

среда, 7. јун 2017.

Krauterhof sampon sa ruzmarinom za masnu kosu



Već neko vreme imam problem sa masnim temenom i uvek sam u stalnoj potrazi za dobrim šamponom koji će rešiti ovaj moj problem.


Godinama unazad u mojoj porodici se koristi Krauterhof gel protiv bolova sa jakim mirisom mente koji je odličan, i sama pomisao na Krauterhof marku  prva asocijacija je KVALITET. Vođena dosadašnjim iskustvom sa ovim brendom, bez razmišljanja sam zelela da ga probam.

Današnji post posvećujem šamponu od ruzmarina marke Krauterhof u kojem ću podeliti svoje iskustvo sa njim.





Šampon sadrži ulje ruzmarina što možete osetiti po jakom mirisu nakon otvaranja šampona, mojim ukućanima smeta dok meni ne, znači inividualna stvar.
Ulje ruzmarina bi trebalo da neguje, hrani i normalizuje masno vlasište.

Proizvođač u upustvu navodi da nakon nanošenja šampona, masirate teme pola minuta a zatim ispirete.


Sastojke možete pogledati ovde:



Utisci

Loše strane:

  • Malo peni
  • Ovaj šampon mi veoma mrsi kosu i  nakon pranja sa njim mi je potrebna izdašna količina balzama kako bih je raščešljala
  • Nije mi produžio pranje
  • Isušuje krajeve

Dobre strane:

  • Nakon ispiranja, kosa škripi pod prstima - odlično očisti teme
  • Cena je 300 din za količinu od 500ml


Meni ovaj šampon na žalost nije odgovarao,  nastavljam sa potragom za dobrim šamponom za moje masno teme.

 Jedini šampon do sada koji mi je produžio pranje i malo umirio moje masno teme  je možete pogledati ovde


Da li ste vi probali ovaj šampon i kako se pokazao?



Нема коментара:

Постави коментар