Ознаке

среда, 28. јун 2017.

Potrošeni proizvodi -Empties






Aura beauty blender

  •   Ovako izgleda nakon 2.5 meseca korišćenja.
  • Veća pukotina u beauty blenderu je nastala tokom pranja tj od mog nokta a ostale vremenom od korišćenja.
  • Previše upija proizvoda
  • Previsoka cena za kvalitet koji pruža









Avon baza za senku

  • Odlična baza za senku nakon koje se senke divno blendaju
  •  nema preslikavanja
  •  ne pojačava intezitet senki

  Od pre 2 meseca nema je u prodaji!!!





Golden rose maskara za trepavice

  • Solidna maskara za trepavice za male pare.
  • Lepo razdvaja i produžuje trepavice.



Essence lash princess volume maskara za trepavice
  • Maskara koja obećava volumen ali mojim trepavicama daje slabo taj isti volumen.
  • Brzo se osušila
  • Dobra četkica
  • Visoka cena za kvalitet koji daje




Essence lash princess false lash effect maskara za trepavice

  • Maskara koja obećava veštački efekat trpavica-nisam zadovoljna
  • Četkica mi se ne dopada
  • Daje mokri izgled trepavica
  • Slepljuje trepavice
  • Neću je više kupiti





Lilly fiksator za šminku
  • Ovaj proizvod ide u kantu za smeće zbog isteka roka trajanja
  • Pumpica nije dobra tj raspršivač, prilikom korišćenja sam bila u strahu da će mi razmazati šminku zbog prevelike količine proizvoda koji izađe
  • Produžava trajnost šminke




Cleanic tuferi 
  • Mali su 
  • potrebno ih je 3-4 prilikom čišćenja lica
  • Tanki su
  • Neću ih više kupovati




Specijalna glicerinska krema 

  • Odlična krema za ruke
  • Uvek je imam u kući






Eucerin  dezodorans

  • Ima još pola proizvoda u bočici ali ide u kantu za smeća zbog promene mirisa i ako je još uvek rok trajanja dobar. Mislim da ovakve ambalaže dezodoransa nisu dobre jer prilikom svakog korišćenja uvlači bakterije u bočicu i u sam proizvod.
  • Dezodorans nije jak i više je za zimski period
  • Neću ga više kupovati što zbog ambalaže što zbog cene od 800 dinara





Famme Avon parfem
  • Parfem koji sam nosila sa svakodnevne prilike kao što su odlazak do prodavnice
  • Miris- meni ništa posebno
  • Neće se naći više na mojim polica



Silan omekšivač

  • Miris je prelep
  • Nije dugotrajan
  • Loše omekšava stvari
  • Više ga neću kupovati




Balea men 3in1 gel za tuširanje



  • Miris je prelep
  • Obožavam kada se moj muž istušira istim




Balea losion za telo za smokvom i braon šećerom

Sve o njemu možete pročitati u mom postu




Balea mleko za kosu

Osim što lepo miriše kosa od ovog proizvoda, nisam primetila neke učinke na mojoj kosi.





Elf balzam za kosu


  • Odičan balam za kosu
  • Kosa je meka
  • Lepršava
  • Lepo raščešljava
  • Lepo se fenira
  • Ima da se kupi u Crnoj Gori i sa svakog letovanja donosim zalihe




Flogocid mast

Proizvod za sve
  • Za akne
  • ujed insekata
  • hemoroide
  • ojede





Dragi moji, 
To su moji potrošeni proizvodi za ovaj put.


Da li ste Vi nešto od pomenutih proizvoda probali i da li se slažete sa mojim mišljenjem u vezi nekih?

Нема коментара:

Постави коментар