Ознаке

понедељак, 17. јул 2017.

Dm & Lilly haul



I dok čekam da se osuši omiljena maska za lice i držim kokosovo ulje na kosi, želim da Vam  pokažem šta sam kupila u poslednjih mesec-dva dana.



 Pa da počnemo!


Pavlovićeva mast koju koristim za sve suve delove na telu. Odlična! Ovo mi je treće pakovanje.
Cena: 289.00 din u Liliju





Bioten Skin Energy losion za telo- koristila sam ga pre dve godine, ostao mi je u lepom sećanju tj. da lepo hidrira i miris nije loš pa rekoh da se podsetim. Jeftin je, a sadrži prirodne sastojke.
Cena: 279.00din u Liliju




Neutro Roberts dezodorans powder fresh sa 0%  alkohola prvi put kupujem. Pročitala sam dosta pozitivnih recenzija i zato sam se odlučila za njega. Utiske Vam javljam u nekom od narednih postova.
Cena:299,00 din u Liliju





Lilly Aeroseptic sredstvo za denzifekciju prvi put kupujem i koristicu ga da povremeno prskam kupatilo (wc šolju, tuš ). Nije loše ako idete na putovanje da imate ovo sredstvo.
Cena: 159,00din u Liliju





U želji da probam nežniju kozmetiku a smatra se da su to uglavnom proizvodi za bebe, odlučila sam se za ovu Chicco šampon & kupku. Bez parabena, silikona i drugih agresivnih sastojaka.
Cena: 579,00din u Liliju





Titanija turpija za nokte-probala sam je ( vuče na grublju stranu ). 
Volim ovakve turpije jer omogućavaju lak prilaz noktima na rukama i stopalima.
Cena: Oko 130,00 din u Liliju





Za moje ukućane sam uzela ovaj Garnier Ultra Doux šampon za kosu koji je bio na nekoj akciji u Liliju po ceni od samo 189,00 din. Probaću i ja naravno ovaj šampon pa Vam javljam utiske.





Balea profesionalna krema za lokne koju sam probala nekoliko puta i svaki put se sve više razočarala.
Imam prirodne lokne koje ova krema slepi, a puna je alkohola što užasn o puno isuši kosu.
Cena: do 300.00 din u Dm-u




Balea body serum- Odličan! Odličan! Miris! Tekstura! Kupite!
Cena: 219.00din u Dm-u





Bekutan vlažne maramice- prijatan miris i jako lep "materijal" maramice kao i dimenzije.
Cena:179,00 do 220,00 zavisi da li je na nekoj akciji.



+






Balea gel za tuširanje sa mirisom ananasa, divan!
Cena: 119,00 u Dm-u






Akcija u Dm-u Catrice puder i korektor gratis nisam mogla nikako da propustim.
Cena: 909,00 dinara u Dm-u



Uz svaki puder se dobija korektor koji je samo u nijansi 10.






Himalaya pastu za zube prvi put kupujem. Uz 100gr paste dobijete i manju od 50gr što je idealno ako negde putujete.
Cena:239,00 u Liliju




To bi bilo to za ovaj post.

Da li ste vi sebi nešto lepo kupili? Nešto bi mi predložili da probam?


Нема коментара:

Постави коментар