Ознаке

недеља, 30. јул 2017.

Šta možete kupiti od kozmetike u Crnoj Gori

Kada idem negde na letovanje, uvek potražim u mestu smeštaja lokalne drogerije. Naravno, u obilazak drogerija idem dan pred polazak kući kako ne bih previše novca potrošila.

U Crnoj Gori imate Cosmetic drogeriju, Dama drogerija i Kuća hemije drogerija.


Imate Revolution brend, Pupa Milano, Catrice (koji se skoro pojavio i kod nas), raznih ruskih i italijanskih brendova.





Ovaj prelepi hajlajter je brenda  I Love MakeUp.
Pronašla sam ga u Cosmetics drogeriji po ceni od 8e do 10e.






Revolution paleta bronzera

Ovu paletu koristim samo preko leta kada pocrnim jer na mom tenu kada sam svetla deluje naradzasto. Trebala sam da uzmem neku drugu patelicu, inače proizvod je odličan. Cena je oko 12e do 15e.



U Srbiji se već neko vreme priča o Revolution paletama senki.
Moj izbor je ova paletica, mada bih kupila još neke, ali u koju god drogeriju sam ušla, štand sa ovim paletama je bio opustošen.


Cena ove plaete se kreće oko 4-6e.

Catrice proizvodi koji se sada mogu naći i kod nas


Transparetni puder za matiranje
ODLIČAN!




Prajmer za lice kojim sam takodje veoma zadovoljna.



Catrice kamuflaže i puder
ODLIČNI PROIZVODI!



U lokalnim marketima možete pronaći razne šampone, maske i regeneratore italijanskih i ruskih brendova što je meni jako privuklo pažnju i  morala sam da probam nešto od ponuda.




Ovo je maska za kosu italijanskog brenda BURRO DI KARITE čije je pakovanje ogromno.
Cena je oko 3 do 4 eura.
U upustvu piše da se koristi za profesionalnu upotrebu za lomljivu kosu.
Nakon korišćenja ove maske kosa je mekana, lepo se fenira i prelepo miriše.
Kupiću je opet.




Još jedan proizvod za kosu i to regenerator od marke Elf.
Kupujem nekoliko  da imam u  zalihama i košta manje od 2 eura.



Što se tiče Freeman brenda, imate mnogo veći izbor proizvoda  nego kod nas u Srbiji.
Obavezno pogledajte, imaju dobre maske za stopala.



Šta vi kupujete u Crnoj Gori od kozmetike koje nema kod nas?


Нема коментара:

Постави коментар