Ознаке

понедељак, 24. април 2017.

Dm Haul #2

                                             DM Haul #2





I ovaj put sam ojadila svoj novčanik i to prilično!

U ovom postu možete pogledati šta sam ja to kupila u DM, kakve su bile akcije i cene kupljenih proizvoda.






Pisala sam Vam o ovom Loreal šamponu i koliko sam zadovoljna, post možete pročitati ovde .

Sada sam uzela veliko pakovanje od 400 ml i cena je 335.00 dinara.


Loreal glinena maska za masnu kosu je 389.00 dinara i sadrži malo proizvoda, samo 150ml.
 ( Uskoro javljam utiske)



Standardno uzela sam Colgate konac za zube koji koristim  godinama i preporučujem ga.
 Cena: 219.00 dinara i dužina mu je 25m.

Po prvi put sam uzela Dontodent Dm četkicu za zube, 199.00 dinara.



Pantenol uvek koristim za sve moguće promene na koži tela i lica, medjutim kada sam ugledala ova dva proizvoda, poželela sam da ih probam i uporedim sa Pantenol kremom.


Himalaya Multipurpose  višenamenska krema 220.00 dinara. 


Jekoderm mast koja sadrži riblje ulje za  regeneraciju oštećenje kože.
Cena: 215,00 dinara



Ebelin sunđer 345,00 dinara



Pavlovićeva mast za bebe koju koristim za sve suve delove. Idealna!
Cena: 239,00 dinara



Akcija gde uz šampon dobijete balzam.

Nivea koju obožavam! Miris prelep! Dobar kvalitet za smešne pare!
Cena: 319,00 dinara


Bioten umivalica za lice kojoj se uvek vraćam! Veoma blaga formula.
Ulovila sam je na akciji od 20%.
Cena: 209,00 dinara



Ebelin sunđer za tuširanje  79,00 dinara



Najskuplja stavka u ovoj mojoj kupovini jeste Re Gen Oil.

Ovo poznato ulje je bilo na akciji 1+1 GRATIS!

Pročitala sam dosta dobrih recenzija o ovom ulju da je dobro za ožiljke, strije itd.
Javljam Vam utiske kada potrošim prvu bočicu.








Cena: 2199,00 dinara za 125ml





Da li ste probali nešto od ovih proizvoda? 

Pozdrav! :)

Нема коментара:

Постави коментар