Ознаке

недеља, 12. март 2017.

Nivea Smoothing mleko za tuširanje











Nivea mleko koje se koristi tokom tuširanja.

  1. Nanesete uobičajeni proizvod za tuširanje i isperete ga.
  2. Na mokru kožu nanesete Nivea Smoothin mleko dok ste još u kadi.
  3. Isperite.
  4. Obrišite se i možete se odmah obući.

Kupih ga letos kako bih sebi olakšala na visokim temperaturama ( svi znamo kakav je osećaj kada se istuširate a zatim namažete neko mleko za telo ). Veoma sam se radovala što ću sebi olakšati, medjutim, meni se osećaj na koži posle tuširanja  nije dopadao.


Nivea mleko za tuširanje divno miriše, lepo se razmazuje, čudan je osećaj tokom ispiranja, nakon tuširanje se ne  osećam  čisto već "masno".

Još uvek imam ovo mleko za tuširanje, dugo mi stoji u tuš kabini i rešila sam da ga bacim.

Bolja opcija preko leta a i zime jeste ulje za tuširanje, em hidrira, em nemam potrebu za dodatnuom hidratacijom nakon tuširanja. 


Sadrži shea butter i obećava hidrataciju 24h.




Sastojci




Čitala sam dosta recenzija o ovom proizvodu, svi ga hvale ali meni jednostavno nije odgovarao.

Naravno, svi smo mi različiti i ne odgovaraju svima isti proizvodi.


Pozdrav do narednog posta! ;)

Нема коментара:

Постави коментар