Ознаке

уторак, 7. март 2017.

Balea maska za bubuljice i mitisere


Već mesecima svi gledamo na instagramu čudotvorne "crne" maske koje izvlače sve mitisere i svi bi bez razmišljanja kupili i probali. Međutim, nisam videla takve maske koje su u tubi koje se prodaju u parfimerijama i drogerijama, ali kada sam videla u Dm-u ovu, odmah sam je zgrabila. Iskreno, htela sam da kupim još nekoliko ali srećom nisam. Dozvala sam se pameti! Prvo testiraj!

Ova Balea  crna maska za bubuljice i mitisere sadrži salicidnu kiselinu, aktivni ugalj i cink.

Možete je kupiti u Dm-u za oko 99.00 dinara i sadrži dve kesice od 8ml.


Kada je istisnete iz kesice izgleda ovako




Kesica sadrži dosta proizvoda, nanosi se u sloju debljine 2mm i drži na licu 10-15 minuta.

Piše i da tokom skidanja maske formula skida izumrle ćelije, nečistoće i višak sebuma.

Meni je samo počupala dlačice sa lica, što se vidi i iz priložene fotografije.





Maska mi nije izvukla mitisere a ni nešto učinila mojoj koži lica tako da je više neću kupovati.
Veoma sam se razočarala što nisam još uvek našla čudotvornu "crnu" masku koja izvlači sve mitisere kao one koje se stalno vrte na instagramu.

Da li ste Vi probali ovu masku i kako Vam se čini?

Нема коментара:

Постави коментар