Ознаке

петак, 24. март 2017.

Nivea Intimo losion


Nivea Intimo losion





Da li koristite neko sredstvo za održavanje higijene intimne regije?

Mnogi koriste sapune, razne gelove, a neki su veliki protivnici korisnjenja bilo kakvog sredstva osim vode.

Meni se Nivea intimo losion jako dobro pokazao i koristim ga godinama. Nije mi izazvao nikakve iritacije a ni svrab.

Nivea Intimo Natural sadrži prirodne sastojke kao što su ekstrakt kamilice, bisabolol i mlečna kiselina, čime obezbeđuje svežinu i negu za intimnu zonu


. Nivea Intimo losion:
  •  Ne sadrži alkalne sapune i boje.
  •  Ginekološki, dermatološki i klinički je testiran.
  • Prilagođen je  ph nivou intimne zone od 4.6.



Nivea intimo u svojoj kolekciji  ima nekoliko vrsta losiona za intimnu regiju od kojih sam probala samo dva. 

Najvišse mi odgovara Nivea intimo fresh koji nema nikakav miris, blag je i ostavlja lep osecaj.




Koristila sam i Nivea intimo mild koji mi se nije dopao zbog svog herbalnog mirisa.





Nivea intimo losion možete naći u svim marketima, apotekama i drogerijama po
ceni od 320.00 - 370.00 dinara i sadrži 250ml.

Često uz losion dobijete i Nivea intimo maramice što se isplati.




Da li Vi koristite neki proizvod za intimnu regiju i koji? 





Нема коментара:

Постави коментар