Ознаке

петак, 3. март 2017.

Loreal Elseve Double Elixir- Loreal prskalica za kosu




Ovu prskalicu koristim već mesec dana pa reših da Vam prenesem svoje utiske.
Loreal za ovu prskalicu iliti eliksir sa dvostrukim delovanjem tvrdi sldeće:

  1.  Trenutno umanjuje ispucale krajeve
  2. Štiti vlasi i pruža sjaj

Kaže da je rezultat korićenja ovog eliksira negovana i zaštićena kosa.

Sastav





Možete koristiti na suvoj i mokroj kosi, što se mene tiče koristim samo kada mi je mokra kosa jer smatram da tada ovaj eliksir prodire u dlaku.

Kada krenem da naprskam eliksir na kosu, momentalno počne da mi smeta, kao da koristim dezodorans. Zato čim nanesem proizvod predjem u drugu prostoriju.

Pomaže mi da lepo raščešljam kosu i što se mene tiče to je to. Mojoj kosi više ništa ne čini.
Nije sjajnija a ispucali krajevi mi se i dalje vide, zato je za suve krajeve najbolje neko ulje ili silikonske kapi.


Cena ovog eliksira je oko 270,00 dinara. 

Neću ga više kupovati, smatram da ima  prskalica koje bolje deluju na moju kosu kao npr Gliss-ova.


Da li ste probali ovaj eliksir i kako deluje na vašu kosu?





Нема коментара:

Постави коментар