Ознаке

уторак, 14. фебруар 2017.

La Roche Posy Lipikar Fluide

Da li je vaša koža sklona autopiji?




                                       
                                                      Slike preuzete sa interneta.

Da li ste probali mnoge preparate kako bi ste se rešili iste? 
Uspeli ste? 
Evo moje priče u vezi autopije...


Autopija je vrsta ekcema koja često "napada" kožu novorođančadi a i statijih.
Šta je uzrok ove vrste ekcema? Lekari kažu da su ekcemi nasledni tj. da roditelji svojoj deci genetski prenose, što se u mom slučaju ispostavilo da jeste tako.
Autopijski ekcem odnosno dermatitis, prolazi kroz dve "faze". Tokom neaktivne faze koža je veoma suva, sklona iritaciji i ljuspasta i neophodna joj je svakodnevna hidratacija. Aktivne faze (ili "upalna stanja") su bolnije i moraju se tretirati topikalnim lekovima radi umirivanja upaljene kože i ublažavanja svraba. Izgled i simptomi atopijskog dermatitisa razlikuju se kod beba, dece i odraslih:


  • Bebe mogu da dobiju simptome već sa 2-3 meseca. Osip se može pojaviti iznenada, usled čega koža kostaje suva, ljuspasta i svrbi. U upalnim fazama iz inficirane kože može curiti tečnost.


  • Atopijski dermatitis kod odraslih, koji obično počinje u detinjstvu, karakteriše veoma suva, ljuspasta koža i neprekidan svrab.

Prvi put kod mene se javio oko 9-te godine i svremena na vreme se povuče ali nikad zauvek. Nema izlečenja, samo faze (nekada  se stanje pogorša, a nekada i zaboravim da ga imam).
Šta pogoršava stanje kože koja je sklona atopijskom dermatitisu?

  • deterdženti
  • omekšivači
  • šminka
  • veoma topla voda kojom se tuširate
  • topao vazduh (u vreme grejne sezone)
  • stres
  • nesanica
  • pušenje
  • hrana-mlečni proizvodi
  • tkanine (vuna i najlon)
Autopijski dermatitis se javlja u predelu ruku-zglobova, na nogama i licu.
Konkretno ja imam na svakom navedenom predelu.
Često dobijem napad svraba i ako se ne uzdržim poderem kožu češanjem i pogoršam stanje svoje kože, čak nastanu i rane.

Posetila sam dermatologa koji mi je rekao da se ekcem nikada neće u potpunosti povući i preporučio mi emolijente, tačnog naziva proizvoda i proizvođača ne mogu da se setim ali je bila u pitanju privatna labarotorija koja pravi preporučeni proizvod od strane dermatologa. Uzela sam preporučeni proizvod, nakon mesec dana korišćenja nisam videla poboljšanje kože. Nakon toga koristila sam hidrantna mleka i kreme a stanje kože je variralo. Nakon nekog vremena traganja i istraživanja na internetu odlučila sam da probam La Roche Posy Lipikar Fluide.




Lipikar Fluid sadrži termalnu vodu i namenjen je deci i odraslima čija je koža suva i osetljiva. Sadrži Niacinamidom koji umiruje i štiti kožu od spoljašnjih uticaja. Ne sadrži parabene i parfeme. Koristi se dva puta dnevno na cisto lice ili telo.
Ambalaža sadrži 400ml i na pumpicu je što je veoma praktično za korišćenje. 





Lako se razmazuju, formula nije masna i brzo se upija. Posle dve nedelje korišćenja sam videla jako dobre rezultate. Najviše se vide rezultati u predelu nogu, jedva da je vidljiv ekcem.

Ovaj fluid možete koristiti i ako nemate ekcem već Vam je koža suva.

Sastav





Cena: 1 354,00 dinara
Može se kupiti u svim apotekama.

Da li vi imate imate iskustva sa ekcemima i šta koristite?





Нема коментара:

Постави коментар