Ознаке

среда, 15. фебруар 2017.

Eucerin ulje za tuširanje





Da li imate suvu kožu?    Da li imate ekcem?
Ako je Vaš odgovor DA, onda je  Eucerin ulje za tuširanje  upravo za vas.

Čitala sam dugo  o ovom ulju i dvoumila se najviše zbog cene koja je preko 588 dinara, a u nekim radnjama i oko 800 dinara što ćete priznati nije malo. Misleći da uštedim, uvek sam kupovala jeftinije gelove za tuširanje kao što su Balea, Fa, Afrodita koji divno mirišu. Kada je došla zima, moja koža je bila u lošem stanju, što zbog grejanja a i zbog ekcema kojeg imam u predelu nogu i ruku. Rešila sam da kupim i probam ovo Eucerin ulje.

Miris me je oduševio i podsetio na more. U praktičnoj ambalaži dolazi 200ml što je malo za ovu cenu. Kada se nanesete na mokru kožu i krenete da trljate počinje neobično da peni i lako se spira.



Nakon tuširanja, koža je mekana i miriše "čisto". Nemam potrebu da dodatno mažem kožu jer je hidrirana.

Evo i sastava



Da, ulje je na skupljoj strani ali zato što pomaže mojoj koži da bude zdravija i izgleda bolje, definitivno ću opet kupiti.


Da li ste Vi probali Eucerin ulje i šta mislite o njemu?



Нема коментара:

Постави коментар