Ознаке

понедељак, 20. фебруар 2017.

Eucerin labelo za usne



Da li su Vam usne ispucale tokom ovih zimskih dana?
Vraga da nisu! :)

Ova hladnoća a i grejanje su baš dosta uticali na izgled mojih usana i kada nanesem neki ruž to izgleda baš loše, a tek ako je u pitanju mat ruž..

Koristila sam Nivea labelo, Rosal, Labello i bilo je nekog rezultata al jedva vidljivog. Digla sam ruke od labela i počela da nanosim svako veče Pantenol na usne.:) Pomoglo je, usne su mekane ali preko dana mi treba nešto što neću mazati prstima u javnosti (još i prljavih ruku).

Kupujući neke Eucerin proizvode kojima sam inače zadovoljna, ugledala sam i Eucerin labelo koje sam kupila bez razmišljanja. Ljudi moji, pa to je otkriće i spas za moje usne.  Pre sam radila čak i pilig usana kako bih uklonila mrtve ćelije i nije pomoglo nego samo pogoršalo stanje, a ovo labelo je leglo kao melem na moje usne.





Sadrži vitamin E, Dekspantenol  i SPF 15 što je odlično da ga koristite i leti.

Ima  4,8 grama i ne sadrži parfeme i parabene.

Cena: 179 dinara

Sadrži i razna ulja što možete videti u sastavu:

Parafinsko ulje (petrolatum) i mikrokristalni vosak (Cera Microcristallina)OctyldodecanolHydrogenated PolydeceneRicinus Communis Seed OilCetyl PalmitatePolyglyceryl-3 DiisostearatePantenolEthylhexyl TriazoneButyl MethoxydibenzoylmethaneCetearyl AlcoholBis-Diglyceryl Polyacyladipate-2Myristyl MyristateC20-40 Alkyl StearateGlicerinCopernicia Cerifera CeraVodaTocopheryl AcetateSimmondsia Chinensis Seed OilButyrospermum Parkii ButterSimmondsia ChinensisBisabololCera Alba


Imate moje velike preporuke za ovo dobro a jeftino Eucerin labelo.


Probajte i recite mi da li sam bila u pravu? ;)


Нема коментара:

Постави коментар