Ознаке

четвртак, 25. јануар 2018.

#New in Novi proizvodi #Dm #lilly #Avon# Aura



Ovog meseca sam počastila sebe i kupila nekoliko što meni novih proizvoda da isprobam, što starih favorita.



Mixa mleko za telo za suvu kožu do sada nisam probala  i nakon što sam pročitala šta sve obećava plus akcija na kojoj je bio proizvod me je pogurala da ga kupim.
Cena: 369 dinara i sadrži 400ml


Avon serum za kosu je stari favorit koji uvek kupujem samo kada je na akciji. Lepo zagladi procvetale krajeve i maskira suve ako ih imate. Da lep sjaj i lepo miriše
Cena: Na akciji je ispod 400 dinara



Aura olovka za usne koju obožavam je u nijansi 36. Olovka je indetične nijanse kao njihov mat ruž u nijansi 602. Obožav te dvs kombinacije a često olovku koristim samostalno.
Cena: Uzela sam je u Lilliju na akciji za 317 dinara.



Gliss maska za kosu prvi put probam i nakon dva pita korišćenja mi se svidja. 
Za nju sam se odlučila nakon što mi se svidela prskalica za kosu iz iste linije. Miris je prelep!
Cena: 319 dinara u Dm-u na akciji

Ovo mi je treća po redu TePe četkica! Mekana,lepo čisti i veoma nežna.
Cena: 369 dinara u Dm-u

Ovaj Balea šampon za kosu je nešto novo kod mene, volim da probam neke nove proizvode.
Posle par korišćenja me nije nešto oduševio.
Cena: 279 dinara u Dm-u


Kada sam ostala trudna kupila sam Re Gen oil ulje jer mi je bila jeftinija varijanta od Bio oil ilja. Čula sam mnoho hvale za ovo ulje protiv strija i ožiljaka( što sam vlasnik i jednih i drugih). Želela sam da probam i ovo ulje i kupih ga na akciji u Dm-u za 1869 din za 125ml.

Balea dnevna krema za bubuljice
Namenjena je tinejdzerima ali meni odlično radi posao. Koristim je 10 dana i rezultati su vidni.
Cena: 279 dinata u Dm-u

Balea serum iz iste linije kao proizvod iznad koji još nisam probala.
Cena: 189 din u Dm-u

Balea maska za lice Be a Tiger
Utiske o njoj i cenu možete pročitati Klikni ovde


Нема коментара:

Постави коментар