Ознаке

понедељак, 8. јануар 2018.

Nuetro Roberts dezodorans 48h i 100% zaštita ( Da li je tako? )





Kada sam ostala trudna, želela sam da povedem racuna o ishrani a tako i o kozmetici koju koristim.
 Na internetu sam tražila dezodoranse koji su "zdraviji" tj koji imaju najmanje štetnih sastojaka. Naišla sam na dosta postova u kojima je hvaljen Nuerto Roberts dezodorans i odlučila sam se za njega.

Dolazi u staklenoj ambalaži od 50ml što je veliki plus kod mene.
Miris je jako nežan i prijatan. Na deklaraciji obećava zaštitu čak 48h.
Platila sam ga na nekoj akciji manje od 300 dinara.

Da napomenem da nemam problema sa neprijatnim mirisima ispod pazuha i veoma pazim na ishranu. Moja rutina je takva da se tuširam oko 7h ujutru i nakon toga naravno nanosim dezodorans, medjutim oko 17h se već osećam malo. Zaštita od neprijatnih mirisa traje jako kratko! Veoma sam razočarana.

 Još jedna neprijatna stvar mi se desila nakon mesec dana korišćenja ovog dezodoransa
 a to je da su mi natekle znojne žlezde ispod pazuha. To je bilo veoma bolno iskustvo koje je prestalo nakon desetak dana uz posetu lekaru. Nikada do sada mi se to nije desilo i pripisujem njemu te zasluge.
Nažalost moraću da bacim ovaj proizvod u smeće jer mi neodgovara.

Da li vi imate iskustva sa ovim dezodoransom i kako ste zadovoljni?

Нема коментара:

Постави коментар